Skillnadsfilm hoppning

¦ Surprise , Videor
Hoppning 20/6 2013 
Hoppning 6/1 2014 
 
Här syftar jag mest på Soppans utveckling som jag tycker är enorm. Vår/min sits är bättre på de lägre höjderna på sist filmen men fortfarande finns där massa att jobba med, både med vår sits och Soppans hopptekink! Men jag tycker endå det är skillnads som syns tydligt för nu kan hon hoppa utan att dö ut och hoppar högre med bättre teknil. Även här, utvecklingen går åt rätt håll!


Anonym    •  

De en positiv utveckling på er sits o hästens hoppteknik ;P Dock är hästen grymt mycket finare på första videon, det har tappat ganska mycke muskler??..

Svar: Det är fett den har tappat och muskler är alltid svårare att bygga upp. Dessutom tar det längre tid att bygga upp muskler.
Sharon Eden America Hajny

Anonym    •  

Jo det vet jag :)

Anonym    •  

Jag menar absolut inte att ni e dåliga ryttare osv.osv och somsagt e det vad jag ser utifrån bilder videos etc so jag ser av soppen. Men de inte bara fett som försvunnit, om man kollar på t.ex rumpan har den fått en mer trekantig form..? Och ofta på bilderna går hon över lod, och har lagt all vikt på frambenen. Jag vet att det kan vara as svårt att få en häst som knäcker av i nacken att jobba rätt men jag ville bara få säga att det finns ABSOLUT mycket positivt i videorna, men också negativt ;) Lycka till med soppan framöver :)

Svar: Ja vi vet att hon har tappat och tro det eller ej där bara fett! Hon jobbar tx inte alls med baken och det är ju mycket jobbigare så varför göra det lixom? Sen så går hon bakom lod och det VET vi men som sagt gör vi allt vi kan för att ändra det. Mycket lättare sagt än gjort. Hon är dessutom en riktigt liten skit som inte alltid gör som man vill och springer gärna bort från arbetet. Vi har ju inte heller skrivit att hon går perfekt eller är perfekt men det är ju mycket roligare att hitta fel hos andra än att ge beröm för det man har åstadkommit :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?