Skrivlust

¦ Vardag
Åh jag får sånna perioder då jag bara vill skriva, skriva, skriva. Älskar att hitta på storys men det leer ändå aldrig någonvart haha
 
Just nu har jag en sån underbar story [eller jag handlingen är väl inte så underbar] men den skulle iaf heta Dried out of bad blood, och skulle handla om en tjej i de övre tonåren, typ 15år. Hon skulle vara såhär riktigt bad, typ vara med i gäng och deala med droger och sånt stuff och så skulle hon hamna på ett rehab. Historen skulle vara skriven som en dagbok där man fick följa henne hur det var att vara på rehabet, hon skulle vara yngst och de flesta skulle vara killar mellan 17-18 år, typ.. ja ah kände bara att nu skulle veta det haha x) 
 
Åh jag vill skriva men jag vet inte hur jag skulle börja ahah, ni får iaf nska inlägg om ni vill för skriva som skriva kan ju lika gärna vara blogg inlägg :')
 
 











Kom ihåg mig?