school: reblog if you cried

¦ Natur , Vardag
Hallojsan, har absolut inga ideér på hur jag ska börja detta inlägget för har verkligen INGET intressant att skirva om.. 
 
Bloggade inte igår (bloggade jag i söndags?) i alla fall så har jag haft fullt upp. Dels så har jag satt andra saker före bloggen och dels så har jag behövt vila upp mig. I söndags var jag med pappa på ikea och åt, plus att jag köpte mig lite grejer till mitt rum. Kom hem efter jobbet igår och började möblera om och allt var färdigt tills Ester kom sedan. Kollade på film med henne och Gabbi och nu har jag fixat ytterligare lite på mitt rum då våra nya mattor och Gabbis nya soffa har kommit. Tyvärr får ni ingen bild på mitt rum nu, blir lite senare isåfall då det ser gansa kaotiskt ut här för tillfället. 
 
Ska gå och hjälpa Gabbi nu så när vi är klara är mitt rum nog också färdigt (mattan måste platta till sig lite) och då får ni bilder! Hoppas ni har ett skönt sommarlov ensålänge 
Ska snart ut och fota natur igen hihi, har planerat in vart men får se om någon vill hänga med också annars drar jag dit själv. Kanske i helgen till och med 
 











Kom ihåg mig?