Födelsedagar och långa cykelturer

¦ Andra Hästar , Vardag
Sådär, typ halva dagen avklarad.
 
Stallet fixades medans jag och Clara var på Böke. Cyklade enda till Alstad omg gör aldrig mer om det. Jaja, väl på böke så mockade vi och sen red jag Spirit och Clara Upgrade i ridhuset. Det gick jättebra, gjorde inget speciellt bara lixom så att hon motionerades rätt enligt schemat. Sen åkte vi hem och hoppade av på Alstad ch sen cyklade vi hem. Har ätit lunch och nu sitter vi och spelar GTA igen hihi medans vi slänger i oss godis.
Gammal gif från nån gång då jag red Spirran.
 
Ska ha lektion för min lillasyster och eftersom inga hästar är fixade med så ska vi osså göra det. Soppan verkar vara lite trött och gasig, anatgligen har hon ätit halmen i boxen igen... Jaja, får se vad vi hittar på med dom!
 
Lägger in ett grattis på 20år's dagen till Justin med!
 











Kom ihåg mig?