Mindre blogglust

¦ Stallet , Surprise
Tråkigaste beskededet på länge... Lille Kenzohjärtat fick vandra vidare till Trapalanda (vi säger att katter osså är där) så blev såklart ledsen... Nu så har han det bra och vakar över oss ♥
 
Soppan var mindre duktig idag dock. Hon var fin sen friseringen igår så satte bara på salva på hennes skav. Red sedan barbacka i ridhuset. Hon var dock väääldigt okonsentrerad och fnös hela tiden samt kollade runt efter action hela tiden och reagerade starkt för minsta lilla. Kom på en övning med hlter och övergångar på volterna som jag körde i båda varven. Hon blev något mer lugn men fick inte riktigt ihop henne och hon så kunde jag inte riktigt balansera upp henne heller så formen blev kortvarig i omgångar. Sen så var det en bom på varje långsida så galopperade över dom och mellan varje kortsida saktade jag av till trava. Sen blev det en skrittpaus. Efter det körde vi igång med galoppen igen fast denna gången fattade jag galopp på medellinjen och gjorde en volt innan vi kom på bommen. Det var lite svårare för henne men hon lyckades till slut och då travade och skrittade jag av. 


Emma Broberg    •  

fin!!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?