Vadå taggad

¦ Stallet , Surprise
Idag åkte jag till stallet tidigt.

Började med att ta av Soppan täcket i hagen och så tog jag några bilder på hästarna. Så fick hon gå utan täcke i typ 1h medans jag klippte Batman (han har löss så han måste klippas och behandlas, dock bara gnetar än så inget "farligt") och hade lektion för barnen. 

Sen så fixade jag Soppan fin och kollade igenom henne men hon var lusfri. Sen gick jag ut en stund och betade med henne innan jag tog in henne och Maggie och fixade båda. Sen när Ester kom red vi ut till gräset.

Hon var bättre på vägen dit med fjanterier än i måndags men vid två brunnar fick hon spel och började backa  så sa jag till med spöt där bak så reste hon sig nästan. Aja började med jockeläder men hon var fööör pigg så fick länga dom om jag inte villa trilla av :3 Båda hästarna stack x antal gånger och det var precis så vi fick stopp på dom innan vägen... Efter några rejs så skrittade vi hem och nu sitter vi på bussen hem.
Ester hänkar med hem!
Trode jag skulle ta fler bilder med kameran men tog typ 10 haha så får se om nån är värd att visa...











Kom ihåg mig?