Bruh.

¦ Outfits , Surprise , Vardag
Here we can see the two bloggers from leggohuse... Actually no we can not see them bc they are not here, eller nåt liknande. JAG VET EJ VAD SOM HÄNDER HALLÅÅÅÅ 
 
Borde plugga fyisk eller nåt annat INTE KOLLA SERIER OCH NÖTA IN FANFICTIONS har varigt jag typ hela veckan plus typ hela månaden och hela året. Så ja, jag har egentligen tid till att blogga men det händer liksom inte.. Vet ej varför men har fått RIKTIG Direction inection på typ senaste tiden??? Så jag köpte konsertbiljett igår också (lalallala) och sen lyssnar jag typ bara deras album för tillfället... Som sagt vet ej vad som händer med mig riktigt.
 
Idag har det varit mobil tappar dagen för mig. Alltså for real. Skulle hutta den på sängbordet i morse men kastade den på en tallrik som gick i två bitar, sen trillade den ur min ficka vid frukosten så både jag och Gabbi typ kissade på oss hur högt det lät. Trodde seriöst mitt liv var slut, MEN DEN VAR FKN HEL???? Sen sist men inte minst kastade jag den typ över hela stallgolvet men den klarade sig fint där också. Stackars bebis...
 
Först var det skola idag, som vanligt då alltså. Gick snabbt och smidigt, åt pizza och klunkade Cola till lunch. Hade muntligt NP i matte som gick bra, eller ja jag hoppas det gick bra. Sedan klottrade vi lite på tavlan och så och efter det stack vi hem. 
 
Åkte till stallet i cali-vädret. Dog typ 118 gånger men kom på något sätt ändå fram till stallet. Slavade åt hästen och sedan tog jag in henne och borstade lite på henne samt satte på henne hennes gaylindor som passar henne så bra. (Blev väldigt många henne här haha). Iaf sen sadlade jag, utan schabrak för att det var så varmt, sadeln låg bättre och inget klämmde eller så, hon gick faktiskt jättefint och jobbade på bra i båda varven. Hade satt upp en övning med bommar för att träna på halter som hon klararde jättebra, sen tränade jag även på galoppsprång eftersom jag ändå hade bommar framme, men hon taggade till så jäkla mycket så det var svårt att samla henne eheh...
 











Kom ihåg mig?