dinosaurier??

¦ Djur , Gaby , Gif's , Vardag
*Jag postar en sån länk på fb om hur många procent jag passar ihop med någon från 1D, blev Harry och 88%, delar länken*
 
Kommentarerna:
 
Sara: *postar en printscreen av att hon fick 93% med Harry i samma test*
 
(OBS HON FUSKAR EFTERSOM HON GJORDE TESTET INNAN OCH FICK LOUIS OCH ALLA VET ATT DET ÄR FUSK ATT GÖRA FLER GÅNGER OCH ATT DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN SOM RÄKNAS)
 
Och både Sharon och Erika kommenetera och Sharon tar upp att jag är konstig för spelar dinosauriespel och är aktiv i JW the game forumet. 
 
Sharon: asså du behöver hjälp
Erika: håller med Sharon du behöver hjälp
Jag: med att planera ett bröllop ja!!
Sara: jag älskar gabbi och hennes dinosaurier
Jag: jag bjuder bara sara och dinosaurier om ni ska va sånna
Sharon: jag kommer rida in på min grattisoraptor med Louis bakom mej så stfu
 
Sara: jag har bokat jurassic world i 24h den 69 augusti för bröllop mellan harry och gabriella
 
Aa så nu ska jag gifta mig officiellt. ALLA BLOGGLÄSARE ÄR BJUDNA!!!











Kom ihåg mig?