I will defend my favorite band member faster than myself

¦ Djur , Natur , Vardag
Eftersom jag inte bloggat varken igår eller idag (och jag snart däckar) så drar jag dagarna lite snabbt i ett inlägg nu istället.
 
Igår var det skola som vanligt. Spelade innebandy på idrotten och jag kingade typ ut hela klassen, men bara typ. Efter det käkade vi på Pic-Nic och sedan vart det bara projekttid så jobbade lite med en debattartikel. Vädret var ju mer eller mindre på vår sida hela dagen, och solen sken faktiskt. ÄR DET INTE OTROLIGT?! I alla fall så bestämmde jag och Clara att vi skulle vandra runt lite efter plugget så blev först till att bara gå till Kronprinsen och kolla målarfärg men sen slutede vi ändå borta vid Stortorget.
 
Gick runt lite på stan, kollade främst inredning då båda är riktiga freaks när det gäller sånt. Clara kind off övertalade mig att behålla mitt blåa rum för det är "jag" och jag kan inget mer än hålla med henne. Så nu har jag ändrat planer och bestämmt mig för att ändast byta ut lite smått och gått för att göra rummet lite ljusare, för det är vad jag saknar, har jag kommit fram till. Efter det käkade vi hemma hos oss och snackade ett tag innan hon stack till sig igen. Gabbi kom hem och vi kollade lite SPN.
 
Idag åkte vi till KRF tunt 11 och kollade in lite hur dem har det på sin tillfälliga annläggning. Fick våra lappar påskrivna så på måndag börjar vår APL där.  Vid två kom vi hem igen och jag har pillat lite bland koder, css och html. Emellanåt har vi kollat SPN och bara gjort inget heh.
 
Hoppas ni har haft en liiiite mer intressant helg än vad jag har haft i alla fall, trotts att jag tycker min har varit kul. Imorgon planerar jag att städa mitt rum och fortsätta kolla lite inredning och dekorationer till mit rum!
 


ɑ n n i k ɑ    •  

Härlig bild!










Kom ihåg mig?