inte äns en vettig rubrik

¦ Surprise , Vardag
Alltså jag är så himla trött på detta vädret. Va har vi gjort för fel???? Om jag inte flyttar till Florida innan 25 år ålder har jag misslyckats med mitt liv. 
 
Köpte lite gott till Linnea innan skolan för hon fyllde år så ja, sen grattade vi henne. Hade idrott, inget specillt med det. Lunch åt vi på Empanada och för första gången på länge blev jag mätt. Chicken nuggets med pommes och sweet chili sås <3<3<3 Efter lunch var det projekt tid. Gjorde en uppgift till engelskan som skulle vara inlämnad idag så fick den gjord. Fick lite mer pappaer till well annat och sen fick jag gå hem. Cyklade hem i djävulska vädret och när jag skulle parkera cykeln och få ut den satans tunga väskan ur korgen så bah allt är blött och ja, fick lust att välta alla soptunnor. Men men, soptunnorna står kvar än.
 
Inga direkta serier att kolla på då alla har nån paus??? Vill ta tag i sista sägongen av Glee men vet inte om det är värt det för den gick ju bara neråt lixom typ bokstavligen skit att kolla på. Men tänker lixom på den hela tiden lixom en säsong gabbi det klara du men nej??? Aja, antingen kollar jag nån film eller så gör jag nått änu annat. 
Extremt taggad på att flytta Soppan imorgon osså!!!











Kom ihåg mig?