Sims, Soppan och sjukhusmorden

¦ Spel , Vardag
Halloj mina vänner!
Vaknade aaastidigt i morse så bestämmde mig för att läsa min fifty bok så läste ett kapitel innan jag gick upp. Vid halv tolv tog vi bussen till Jägers och där blev vi hämtade av E2. Blev skjussad till VI så fixade allt till Soppan där. Sedan bestämmde jag mig lite halvt att rida iväg och hoppa terräng så efter några varv i paddocken så skrittade jag till sjön. Gick jättebra att hoppa, tyvärr var hon väääääldigt stark och pigg så skuttade bara några gånger och red därefter lite dressyr iställ. Det gick sådär då hon var stark men det kan ju inte alltid gå toppen. Skrittade hem och när jag var klar med allt smsade Gabbi och sa att de kan hämta mig vid 101:an igen så gick till vägen och strax därpå blev vi körda till Jägers igen. 
 
Kom hem, spelade (spelar) sims men tog en paus och kollade Beck - sjukhusmorden med resten av familjen. Har nu åtegått till att spela sims igen men ska nog alldeles strax avsluta för att förflytta mig vidare till sängen ich fortsätta läsa!
 
 











Kom ihåg mig?