skrittrunda

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Efter skolan hade jag inte den mista lust att fara till stallet.. dock var jag tvungen..
 
Äsch inte så farligt när man väl satt på bussen och än mindre när man kom till stallet. Fixade Soppans box och sen så skrittade jag ut med A och Izac en lång runda. Härligt att bara skritta (varmt väder men grått..) en bra runda på ca 1h eller mer. Långa grässlingan och vidare till månstorp och över vägen och till Moteska och sen tillbaka genom skogen och upp på korta slingan ihih. Tog sen två varv på korsta slingan i trav och galopp själv då A bara skulle skritta Izac. Sen efter det så var det bara att fixa allt runt kvällen, foder och ta in hästar osv. 
 
Åkte sen hem med C och hemma nu sen ett tag tillbaka. Dock fick jag vara social en stund med lillasyrran och hennes mamma och mormor som var här idag! Precis fått tid över till att blogga hihi.
Längtar till sommaren!











Kom ihåg mig?