lol ur not harry styles

¦ Cute boys , Gaby , Stallet , Tumblr , Vardag
Okej så förlåt för att jag ej bloggade igår?? 
 
Idag så vaknade jag och sen bara åkte jag till stallet jättefort och fixade hennes mat och gav henne en GRATTIS PÅ ATT VI HAFT DIG I TVÅ ÅR puss och sen stack jag hem igen. Trode jag hade brottom hem men planen idag blev flyttad till imorgon så nope. I em kommer iaf storasyster hit annars vet jag ej vad som ska hittas på. Ang After så är jag ju i början på sista boken men ska lägga den åt sidan nu för Sharon sa den slutade bajs så vill lixom inte läsa mer?? Har dessutom fått alla highlights från 1 och 2 boken så nöjjer mej och hade jag läst mer hade jag nog brallat ur för harry fucking styles.
 


matilda    •  

Har också läst första och andra boken av After och dem är verkligen så beroendeframkallande?? Orkade dock inte läsa tredje, haha.
Btw, grymt snygg design alltså!!










Kom ihåg mig?