salamaleikom

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Hahah vet ej varför min rubrik blev så random??
 
Iaf medans Sharon fixade Soppan och allt så byggde jag fram banan. Red efter Sharon och är supernöjd! Hon rev ganska mycket i början, dels för att jag la henne fel och för att hon var trött och inte orkade lyfta på tassarna. Men i helhet så var hon supergrym och sista rundan där höjden var allt mellan 50-90cm så tyckte jag hon klarade det super. Hon rev ingen, la alla avstånd rätt, höll galoppen fint och jag behövde till och med inte ha jättebra vägar och hon klarade det endå, den känslan kan jag leva på länge!
 
Blev ju mest film och på bilderna rev hon mest men men så blir det ibland!
Trotts felsteg var hon bara så söt på bilden min pärla hihih
 


ɑ n n i k ɑ    •  

Fina bilder :)

Svar: tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?