homeless

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Efter skolan stack jag till stallet.
 
Fixade Soppans box och allt ni vet sen tog jag in loppan som hade bestämt sig för att stå allra längst bort i hagen... Så fick rida tillbaka de fem milen hehe. Aja fixade henne och red ut till stora gräset för att köra lite intrevallträning. Red med väst och fick nå väldigt ont i ryggen alltså.. Det går bra med att sitta rakt för mej heh. Aja stötte på en ny sorts krokodil, eller ja mer eller mindre två soptunnor som låg ner + en blå bildörr lixom en bit bort så Soppan kände lixom direkt paniken av att bli uppäten så hon tvärvände och typ studdsade tillbaka. Äsch fick tillslut henne att takta förbi hehe lixom skritt gick inte då var hon för misstänksam. Aja sen red jag och hon var redigt pigg men det gick väll bra. En aning stark men det får man ta ibland.
 
Hemma så klippte jag henne och det blev typ bra haha!


ByJuliaP    •  

söt den är :D

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny

Ida Lindborg ♡    •  

åh vilken sötis :D

Hanna Karlsson    •  

Så mysigt med en ridtur!










Kom ihåg mig?