on point like a lazerdot

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Praktik på KRF idag då.
 
Var precis som vanligt, ta ut, mocka, höa, kraftfodra, sopa, lunch, paus till halv två och sen ta in. Red äevn osså lite på utebanan och hade Queen. Hon gillar att töjja på mina gränser och tar alltid ett steg framåt och rör sig hela tiden när man fixar henne och de är något jag absolut inte tål. Men en när de lärt sig en sak kan de va svårt att lära om dom om bara jag bryr mig om det haha. 
 
Iaf så har hon fått pessoabett och jag har ingen aning varför? Hon är inte det minsta stark eller något och så fort man typ höll i henne så saktade hon av. Så red mest på långa tyglar hela passet. Men hon var supersnäll, lat men snäll!
Panel tyckte det var en bra ide att springa runt med grimman som bett i hagen och sen en bild på Q och mej i solnedgången!
 
 
 


Mikaela    •  

Så söt bild :D

Ida Lindborg ♡    •  

ååh, vilken söting! :D vilka härliga bilder.

Sv: hihi ja, jag blev så himla glad! tack snälla♡










Kom ihåg mig?