we're singing heya heya heya

¦ Cute boys , Pretty girls , Sharon , Vardag
♥ Zigi ♥
 
Hiiyyaa
 
Kan vi börja med Zigi? Asså hur fina?? Måste köpa Vogue katalogen med dem hahah
 
Idag var det pissigt väder. Skoan var chill, har bara efterarbet om Irland nu och im man är färdig så sitter man bara och spelar Fire Boy and Water Girl med nån ramdom polare som man tvingar till det. Brukar vara rätt många som erbjuder sig dock. 
 
Hade utagningar till utlandspraktiken idag också. Alla typ svettades ihjäl och stammade så vi måste sett helt sjuka ut och jag är tvär på att de inte kommer villa ha någon av oss. Nej - på den seriösa sida så gick det väl OK, vågar inte säga något mer..
 
Imorgon är det också massa BS i skolan, men vi börjar senare iaf. 
 
Var i stallet också. Det pissade ner när jag åkte dit men när jag väl var i stallet så gick regnet över. Provade Pioneer stövlarna vi fått från en i stallet (tack tack tack) och de passade bra! Mockade och fixade allt och sedan åkte jag hem igen!
 
Har nu städat min sims mapp på datorn (mina moddar) då jag avinstallerat spelet och ska installera om det typ nån gång i näste vecka när jag får tid... 
 











Kom ihåg mig?