Guess who's back? Back again, Soppan's back tell a friend

¦ Kreativt , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Hiiiiyyyaaa
 
Ni vet de dagarna då hökakorna är skitsvåra att få loss och någon tar hö innan en själv och de tar för mycket så de måste lämna tillbaka löst hö längst upp på balen? MMmmmm de dagarna är dem bästa dagarna!
 
Sov som sagt hos pappa inatt, spelade mest xBox och pyssylade, sen så var vi och badade annars vart det inte mycket intressantare. Idag åkte jag till stallet och red. 
 
Soppan har blivit lite stark och dragig på senaste tididen, antagligen för vi inte ridigt ordentlig dressyr på ett tag. I torsdags när jag red senast så tränade jag på lite framdelsvändningar och öppnor samt slutor. I traven var hon lite bråkig och i galoppen bara sprang hon i full fräs. 
 
Idag hade hon en blå outfit och hon gillade nog den lite mer för idag var hon så fin. Hon var inte alls lika stark, traven var underbar och jämn och fin och galoppen var inte alls lika dragi även fast jag hade bommar framme. Övade på galoppombyten som satt fint, och så hade jag mycket travarbet på böjt spår.
 
Nu är jag hemma igen och jag fryser för det drar från mitt fönster, jag är hungrig men ingen orkar laga mat och jag vet inte om jag vill klippa och klistra i photshop eller om jag vill kolla KUWTK eller Iron Man... uhh i-lands problem.
 











Kom ihåg mig?