Mina favoriter: Serier

¦ Gif's , Serier , Sharon , Åsikter
 
MTV's Teen Wolf // CW's Supernatural
 
Följer bara fyra serier (Teen wolf, Supernatural, The Vampire Diaries & The Originals) och egentligen gillar jag ju alla, men TW och SPN har dock det lilla extra på något sätt. 
 
Teen Wolf gillar jag för att det är måna unga (ok snygga) skådespelare och de har även mycket tjejer i serien vilket jag tycker är bra. Det händer mycket i serien, lite för mycket ibland men annars är det mycket action i den! Gillar att huvudpersonerna är i en "pack" och att de tillsammans rekriterar andra och hjälps åt att lösa problemen i staden. 
 
Supernatural gillar jag för att det också är mycket action men framför allt gillar jag att det är så mycket ordentlig om alla övernaturliga varelser och det känns verkligen som om de kan finnas på riktigt, typ. Sen gillar jag att de har med typ exakt alla övernaturliga varelser också så det är ett stort + i kanten. Främst gillar jag de första säsongerna för då handlade det mest om att lösa olika mysterier och så i varje episod, nu är det lite större problem och det "mysteriska" är lite off road i serien nu..











Kom ihåg mig?