lista vol. 2

¦ Gaby , Listor

Tre namn jag går under: Gabriella, Gaby, Gabz

 

Tre ställen jag bott på: Malmö??

 

Tre saker jag brukar dagdrömma om: Harry, att vara ekonomiskt oberoende och saker jag vill köpa
 
Tre saker jag tycker är viktigt: pengar, relationer (all kinds) och soppan
 
Tre saker som jag alltid bär med mig: mobilen, nycklar och bankkort
 
 
Tre ställen jag arbetat på: äldreboende, stall och..... hemma???
 
Tre saker jag brukar tänka: varför jag går mattekursen egentligen, varför jag inte tränar fast jag vill och varför jag inte har pengar
 
Tre saker jag vill ska hända innan året är slut: oj så långt har jag inte tänkt haha
 
Tre plagg jag saknar i min garderob: sommarklänningar och kjolar och harrys tröjor
 
 
Tre saker som doftar underbart: one directions alla perfymer och lypsyl
 
Tre saker jag älskar att se: soppan, harry och snygga killar
 
Tre ställen jag varit på/i: london, dublin, prag
 
Tre saker jag älskar att äta: thaimat, thaimat och pannkakor med glass
 
Tre saker jag brukar säga: "fitta", "älskling" och " men va faaan"
 
Tre grejer jag älskar att göra: kolla serier, vara med soppan och prata om harry
 
Tre saker jag ser fram emot: att träffa harry, att åka till sydafrika och FHS i sommar
 
Tre personer jag tror kommer svara på denna lista: ingen, ingen och ingen











Kom ihåg mig?