En måndag utan skola

¦ Gaby , Vardag
En snabb SSO bild med ett argt får?
Hiya huns!
 
Idag så vaknade jag och gav mig iväg till Manpower för att lämna ett brev ang jobb. Det gick på max 10 minuter, men sen bestämde hissen sig för att stanna mella två plan? Den kom iväg iaf haha... Cyklade hem och bytte om för stallet. Red Soppan i paddocken. Men det gick ganska dåligt faktiskt. Hon ville verkligen inte lossna i vänster sida så red massa volter och åttor i typ 30 min konstant... Men det blev iaf bättre så... Galoppen gick dock förhållandevis bra i jämförelse med resten av passet. Sen målade (eller vad det heter på murvägg?) jag den svarta delen på murväggen i boxen och blev genast mycket snyggare! Stallet kommer bli så fint efter att allt är klart!
 
Sen har vi en svala i stallet från sista "kullen". Men den har inte fått koll på sina vingar än och man får rädda den från diverse ställen. Idag föll den ner bakom skänken så fick flytta på den tunga saken för att hjälpa stackarn upp till sitt bo igen. 
 
Kom hem iaf och var supertrött så la mig någon timme tills Sharon och Clara dök upp hemma. Pratade lite över te (ushc hur gammalt låter inte det?) och sen har jag gjort vad som ska göras på SSO. Sist ur är bloggen!


Bella    •  

Prata över te är supermysigt ju!

Johanna Utterberg    •  

Skönt med en måndag utan skola :)

Sara Ekman    •  

skönt med ledig måndag :)

Hanna Karlsson    •  

Lycka till med jobbsökandet. :-)

Linda    •  

Mysigt :-D

Dixi Wonderland    •  

Läskigt det med hissen :(

Kattis    •  

Läskigt med hissen som stannade men tur att du inte blev kvar så länge. Och vilken tur att du fanns på plats och kunde rädda svalan!:D
sv: Absolut låna listan!:)
Kram

Svar: Tack ska du ha!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?