Fullt upp!

¦ Cute boys , Gif's , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Tänkte slänga in ett litet inlägg! Har ju inte blivit på ett tag men jag har haft mycekt att göra på senaste känns det som. Allt som man "lagt undan" hela sommaren vill man ha klart nu (läs mamma) så jag kommer liksom aldrig in i lugnet jag behöver för att göra ett inlägg... 
 
Annars så är jag inne i någon fan-girl period av Dylan igen, så mycket av min slösurfartid går åt att kolla Funny Dylan O'Brien Moments part 1 till 100typ och likande. Spelar SSO men det går fort nu för är ikapp med allt osv, samt lite på HW men inte mycket. Vart i stallet också, men känns inte som något speciellt har hänt eller gjorts där. 
 
Var på Malmöfestivalen häromdagen med mamma och Gaby, åt Langos för ingen ville laga kvällsmat. 
 
Idag var jag och fixade multikort till högskolan och jag fick med mig snälla Ester för jag ville inte gå själv. Hon fick en Twisterglass som tack. Har också börjat kolla vilken kursliteratur jag beöhver och kommer antagligen köpa en del, bara för att jag har panik över det hela och är rädd att jag inte kommer få tag på dem på annat sätt än att äga dem själv. Men jag ska försöka att inte stressa över det så mycket men jag behöver nog hjälp med det på en professionell nivå hah. 
 
 











Kom ihåg mig?