"okej och låtsas nu att det är en trevlig promenad"

¦ Sharon , Surprise
 Foto: Clara Nilsson / claranilsson.com
 
Hiya huns!
 
Idag hade Clara och jag bestämmt oss för att vi skulle fota! Vädret var på vår sida, Ester som har viktigaste rollen vid våra fotograferingar (rollen där man har som mål att få Soppans öron frammåt) var ledig, ja allt bara passade som handen i handsken idag!
 
Så Ester och jag åkte ut lite tidgare för att göra iordning Soppan. Det knoppades och smörjdes och trimmades hovskägg och allt därtill. Sedan kom Clara och Penny och så gick vi ut direkt och började fota. Gick bra, Soppan såg relativt bra ut på de flesta bilderna. Dagens var ju däremot när jag skulle leda Soppan på min ena sida och ha Penny på min andra. Soppan gick 3km bakom mig, hunden drog åt söder och jag i mitten, så ropar Clara "låtsas att det är en trevlig promenad", haha, lite lättare sagt än gjort!
 
Men jag bjuder på en bild nu i alla fall! Är inte helt säker på har jag vill redigera dem än och har många bilder att fixa med så sätter mig med det imorgon för nu vill jag sova.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?