Holy shot

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns! 
 
Idag var både Gaby och jag i stallet! Det har ju kommit en förbaskat massa snö här nere i skåne, på sina ställen hela 1m (!!). Detta betydde givetvis att vi var tvunga att fota och för Soppans del betydde det en full-on workout. 
 
Kunde ju inte låta bli att rida i den höga snön heller (duuuh) men trots det att Soppans puls måste varit maxad så sprang hon på i full karetas. Och stark var hon också däremellan och pigg och svår att rida ihop. Men hur som, det gick väl ändå bra och vi hade i alla fall jättekul. 
 
Och btw, Gaby har nu fixat sin dator och bestämmt sig för att blogga igen. Hon är ju mer än välkommen tillbaka såklart! Hon hade dock ett krav kan man väl säga, och det var att städa upp i arkivet. Fixa så alla gamla bilder med större vidd passar den vdden vi har nu och lite sådant småfix, så det har jag hållt på med sen igår. Vi har ju en del inlägg på nacken...
 
Annars. Skidor står på schemat nästa vecka så har en del att fixa innan vi bilar upp i 10 timmar. Men är så taggad!! Har ett skolarbete jag måste göra klart imorgon och så ska jag till stallet. Och stackars medryttaren (och hela hennes familj) ligger hemma med influensan och feber på 42 (?!) grader. Så jag fixar på tisdag till Soppan sen löser sig resten av veckan på något vis!
 
Håller på att redigera bilder, så det kommer fler inlägg! (Äntligen) 
Tillägg: Ja, hon har skav på bogen, halsen och bringan...  hon har fått sig ett bogskydd så vi gör vad vi kan för att förebygga nytt!
 
 











Kom ihåg mig?