what a disaster

¦ Djur , Sharon , Surprise , Vardag
Soppan, Penny, YT + vattenmelon, och Soppan igen!
 
Hiya huns!
 
Denna veckan har jag haft praktik som vanligt. Jag fått vara med på ICR inläggningar, mindre kirurgiska ingrepp och sedan fick jag även vara med på en pacemaker inläggning som är ett lite större ingrepp och då fick jag vara klädd i grönt och ha munskydd och skydd över håret så då kännde som äkta Grey's Anatomy ;) 
 
Annars har jag varit hos Soppan också och red. Tränade på galoppombyten över bom och det gick bra. Var även där igår men mockade enbart hagen lite och fodrade alla hästar då jag hade kvällspasset. Lyssnade på en Formel 1 podd och njöt av värmen! Sedan på kvällen var jag hemma hos Clara och hon fixade käk till oss. Sedan tog jag först en power nap och när jag vaknade kollade vi 12 Strong! 
 
Idag vaknade jag först runt 7 men gick ut och sprang ändå. Har bestämmt mig för att springa maraton i Helsongborg den 1 September så måste börja träna. Har denna veckan sprungit först 1 mil och sedan 5km x2. Imorgon ska jag också springa och så har jag även tränat lite hemma som jag också ska göra imorgon. Och så ska jag till Soppan! 
 











Kom ihåg mig?