sista dagen på din rygg

¦ Natur , Sharon , Stallet , Vardag
Klostret i Ystad. Deras underbara klosterträdgård, älskar allt med den..
Soppan idag! Mitt hjärta, vad jag älskar dig.
 
Hiya huns! 
 
Idag var mamma, Gaby och jag i Ystad en sväng. Gick runt lite, kollade på utställningar och besökte deras fina kloster. Sedan åt vi på en mysig restaurang i mitten av någon trevlig innergård, och innan vi åkte hem igen köpte vi glass nere vid hamnen. 
 
Åkte sedan till stallet senare på kvällen. Idag var min sista dag då jag får rida på 4 månader (lång komplicerad historia..) så jag släppte Soppan (delvis) fri på en gräsplätt nere vid hagen. Så himla himla snäll ponny jag har! Hon lyssnade på mig väldigt bra med tanke på hur lite jag ridit i halsring på senaste tiden och dessutom var detta första gången på gräs och hon stannade inte för att äta som jag trodde hon skulle göra! Nu väntar i alla fall månader av arbete från marken. Det blir mycket longering, men tänker också köpa mig en klicker och klickerträna lite. Har även satt ett mål att jag vill kunna gå löst med Soppan i princip överallt, gärna uppe på Arrie och nere vid sjön, så det ska jag också försöka träna på!
 
 


Celine    •  

Vad härligt det kommer att kännas när du väl får sätta dig på hästryggen igen sen då <3

Svar: Ja verkligen!
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Åhh så underbara bilder, älskar de på dig och Soppan<3 Jobbigt att inte rida på 4 månader men ja så många roliga saker du får göra via marken, älskar allt arbete via marken haha :') Såå underbart att kunna släppa i halsring på en liten äng också, hade inte jag kunnat göra med mitt matvrak tyvärr, han hade inte gått en meter hahah :'D

sv; Tusen tack Sharon!! Haha jaa det är därför det tagit så lång tid för mig att ta tag i det, för att det är så invecklat! Förstår noll i webbhotell-världen kan jag säga haha :') Och att koda i wordpress var ju another kind of level, är verkligen newbie där haha! :D

Svar: Tack Ida! Jag det är rätt tufft men är också taggad på att lära mig nytt och få lite omväxling :D
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

åh men myys!!
(är det ryggen igen som krånglar för dig??)

Svar: <3 Ja det är min rygg :( och nerverna i benen vill inte hellar som jag vill ...
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?