Clara & Adlais Lady Sybil

¦ Andra Hästar , Sharon
Tog lite bilder på Clara och Sillen hör om dagen! är är några av dem. 
 


Hanna    •  

Åh vad jag älskar denna bloggen!!! Alltså fotona?? Skulle vara jättekul om du kunde göra ett inlägg hur du får in fotograferingen i vardagen, har du alltid med dig en otymplig systemkamera eller hur gör du?

Svar: Tack Hanna! Sånt här bli jag motiverad av! Jag kan absolut göra ett inlägg om hur fotot kommer in i min hektiska vardag :D
Sharon Eden America Hajny

Ida    •  

Alltsååå såå vackra bilder!! Älskar färgerna såå mycket!! Du måste ju komma och fota mig och Kalle ändå haha, såå längesen någon fotade oss haha :'((

sv; Taaack fina du!! Jaa tog ett bra tag haha :') Åhjaa det glömde jag helt haha, tusen tack för tipsen! Ska lägga till lite priser och sånt :D

Svar: Tack, tack så himla mycket! Jag tänkte faktiskt på det, att fota dig och Kalle alltså. Så fort du skrev att du ville ha lite höstporträtt tillsammans, men så tänkte jag att du kanske inte alls skulle tycka den idén var bra, haha. Jag hade gärna ställt upp om det hade löst sig med dag och tid. Jag har ju tyvärr ingen bil att tillgodo se mig med så måste kunna ta tåg eller buss upp till dig. Men skriv gärna om du vill, för jag kan absolut ställa upp! :D
Kram
Sharon Eden America Hajny

Sara Ekman    •  

Åh så fina bilder <3

Svar: Tack så mycket Sara!
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

Så mysiga bilder :D










Kom ihåg mig?