formula 1 johnnie walker belgian grand prix 2019

¦ Formel 1 , Sharon , Vardag
 
Här är en bunt mobil-bilder från veckans GP-helg! Några fler bilder tagna med kameran kommer när jag får tid att ordna med inlägg.. flyttar ju om några dagar och har en massa som ska fixas innan dess!
 


Ida    •  

Men så härliga bilder!! Så roligt att vara på Formel-1! Min pappa ska faktiskt iväg till Italien nu i helgen och kolla på Formel-1 i Monza, han är galet taggad haha :-)) Tycker jag kunde fått följa med som moraliskt stöd (shoppa, fota, glida runt osv...) meeen tyvärr haha :'D

Svar: Åh tack tack! Det är jättekul att åka på F1 race! Blir tyvärr inte Monza för mig i år (för många Ferrari-fans haha) men kollar det i alla fall hemifrån ;)
Sharon Eden America Hajny

Josäfin Andersson    •  

Ser ju SÅÅÅ mysigt ut!!

Svar: Ja vi hade det superhärligt!!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?