tänk om alla kunde vara som jag.. vilket jävla kaos det skulle bli

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Dagarna går i ett känns det som! Jag har gjort klart vecka 6 av 8 på min praktik, har skrivit 3 av 4 tentor (varav jag klarat en, de andra vet jag inte resultatet på än..) och så har jag hunnit göra klart en inlämningsuppgift också. Idag är första dagen jag är ledig (förutom en tenta jag skrev i morse) på sex dagar och jag tänker att jag ska unna mig hela denna helgen till att göra A L L T som inte har med plugget att göra, det tycker jag att jag förtjänar! 
 
Soppan hoppade jag förra veckan vilket gick så otroligt bra! Har inte hoppat ordentlig på minst 6 månader så trodde verkligen att jag skulle rida skit och att övningen vi gjorde skulle gå dåligt, men vi fixade det! Körde en linje med tre rätuppstående med två galoppsprång mellan + bommar mellan. Avskyr verkligen bommar på marken eftersom jag blir totalt avstånds-blind, men det gick verkligen helt felfritt så det boostade mitt självförtroende! Soppan fyllde även 15 år nu i veckan så hon fick en ny lädergrimma med hennes namn ingraverat på sidan och jag köpte mig ett par nya ridbyxor som jag velat köpa hur länge som helst! De säljs dessvärre bara i USA vilket gjorde att de bev jäkla dyra med frakt, tull och moms (plus att själva produkten kostade $180) men jag är galet nöjd med köpet så det var lätt värt pengarna. Kan bara inte köpa dessa lika frekvent som jag hade velat ;) 
 
Nästa fredag åker jag till Stockholm för att se Louis! Ska bli skönt att komma iväg till lite nya miljöer och så ska det såklart bli skitkul att se honom spela, men också att köa, lol. Har disskuterat det här med att köa i flera timmar, och har kommit fram till att det utgör typ 70% av hela upplevelsen. När artisten väl står på scenen händer inte så mycket mer än att man lyssnar och sjunger med, men undertiden som man köar kan i princip vad som helst ske haha! Hur som helst, hoppas på okej väder såhär i Mars, men blir en upplevlse oavsett!











Kom ihåg mig?