nytt till garderoben + livsuppdatering

¦ Sharon , Shopping , Vardag
Jeans från Levi's (Mile High Super Skinny i färgen Dark Indigo)
Polotröja från Åhlens (i färgen Snowwhite)
Äkta pärlhalsband (Detta fick jag i examenspresent av min "Svenska mormor" .Vet inte var det är köpt, men jag har fått det värderat, länken går till ett motsvarande gällande längd, karat och pärlsort)
Cardigan från & Other Stories (Turoise Button Cardigan i färgen White)
Stickad tröja från Zara (i färgne Mink)
 
Hiya huns!
 
Tiden bara rinner ur mina händer och jag hinner inte göra något känns det som. Jag jobbar konstant, det är så illa att min patient konstaterade det igår kväll "du är här hela tiden." Ja, det är jag.
 
Igår var det katastrof på jobb. Två av mina åtta patienter pratade ingen svenska och vi fattade inte varandra alls, en ville gå hem hela kvällen mot läkarens råd, en hade krampanfall (kul), en fick psykos och totalt psykbryt, en var blandmissbrukare som nekade all typ av vård och därmed måde katastrofalt och de två sista var så smärtpåverkade och tog i tur på att skrika och be om smärtstillande. Var helt uppe i varv när jag kom hem vid 22, kunde inte somna så låg vaken till midnatt och sedan hade jag glömt stänga av mitt larm (är ledig idag), så det ringde 05:15. Gissa om jag ville skjuta mig själv??
 
I alla fall. Idag har jag spelat SSO, och så har jag städat vårt badrum ordentligt. Hatar att ha glasdörrar till duschen, allt kalk från vattendropparna torkar in så man måste tvätta dem hela tiden för att det ska se rent ut. Sen har jag även tvättat och kollat ikapp KUWTK. Ikväll tänkte jag sätta mig med Supernatural som också dragit igång igen! 
 











Kom ihåg mig?