Här bor jag

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Min lägenhet är inred exakt så som jag vill ha det, och det är exakt så det ska vara inrett i ens bostad i min mening.
 
Både syrran och jag är glada i mycket färg, kreativa bilder/texter/väggdekorationer, vi gillar massor av olika TV-serier, filmer och karaktärer och vi har därför mängder av POP vinyler uppställda på en rad i vardagsrummet - allt från Marvels superhjältar till Bumbybjörnarna. Vi har en rosa-glittrig korsfäst Jesus i hallen för att vi vill och du kan ta dig till Bikini Bottom om du går ut genom vår ytterdörr. På kylskåpet sitter throwback bokstavsmagneter för att vi fortfarande är barn och vi har en basketkorg för att ha nåt att göra när vi väntar på att den andre ska knyta skorna. I mitt rum hänger tavlor på Soppan som en Instagram-artist ritat och på tavelramarna sitter littlest-petshop figurer för att jag kan sätta fast dom där och på väggen i vardagsrummet hänger F1 tidningar ifall man vill läsa om snabba bilar och Pirelli-däck.
 
Välkommen till mitt hem.
 


Josefin    •  

alltså meeeer bilder på ert hem tack !!










Kom ihåg mig?