senaste från mobilen

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns! 
 
Har haft en helg full med saker att göra! Kul, såklart, men nu är jag jättetrött och hade behövt två dagar ledigt igen, haha! Har varit på prommenad genom stan, ner till stranden och sedan i parken. Har trampat trampbåt i kanalen med lillasyrran och så tog jag mitt första dopp för året i Kämpingestranden en kväll med vänner! Har också hunnit fira lillasyrrans födelsedag, tänkt att hon redan blir 13 år!!!! Vädret har varit helt underbart och ser ut att bli det i veckan också, äntligen känns det som att sommaren är här.
 
Har inga direkta planer i veckan, ska försöka komma upp till Soppan och se hur hon har det och i helgen väntar grillning nere hos min storasyster i Falsterbo! Blir kanske ett eller två dopp i havet i vekcan, känner för ett kvällsdopp men får se! Hoppas ni också haft en bra helg! 


Ida    •  

Så himla underbara bilder, att sommaren är här är ju bara heeelt fantastiskt!! :') Låter som väldigt mysiga dagar!! Vi måste ju snart planera en dag nu i sommar som vi kan fota!! Jag kommer gärna ner till dig också, hade varit så roligt att få fota er!! :'D kram










Kom ihåg mig?