Kieran & Indigos hus

¦ Sharon , Spel
Här är Kieran och Indigos nuvarande hus, ska dock bygga nytt till dem senare idag så när jag är färdig med det ska jag ta nya bilder! Jag älskar att inreda färgglatt (som hemma hos mig IRL) så ska fortsätta med den stilen!
 


Ida    •  

Aeee men nu blir jag ju så sugen på att spela sims!! Är dock fortfarande lack för att de har grävt sin egna grav med sims4 och ej lyssnar på oss spelare på vilka packs osv vi vill ha hahaha :')))

sv: Hahah ja brukar få höra det, jag babblar på som bara den asså herregud :')) Men ja det passade ju super och var superroligt haha!! Ja håller tummar och tår att allt går bra<3

Svar: Ja asså jag saknar ju hästar lite i spelet men annars är jag rätt nöjd med paketen faktiskt!!!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?