Shettisar

¦
Ååå vad jag saknar shettis tiden :/ Hade en medryttarponny som hette Chivas på en ridskola en gång i tiden, red han 3ggr i veckan och skötte honom 5 dagar i veckan =) minns det som om det var igår..  men sen växte jag ur honom och fick inte rida han längre , och med genast blev det tråkigt att rida på ridskola så jag slutade och blev medryttare på en annan shettis som hette Leroy som jag red när jag ville^^ men sorgligt nog såldes han efter bara 2 veckor och det var då vi började med försäljnings hästar, jag och syrran. Så min ridning började med shettis till "foder häst" idag =) det mesta jag kan idag lärde jag mig på shettisar, de är ju dessutom sååå sööta! 
Btw kommer min och syrrans nya ponny på tisdag förmodligen. Hon heter Elle och är en svart d-ponny på 146mkh, hoppad 140 med ryttare och 160 utan =) 
1 bild på Chivas      

 











Kom ihåg mig?