Ugh ASDFGHJKL

¦
Sharon har ju redan berättat om bästadagennummerett så jag behöver väll inte dra det en gång till..?
 
Men det var helt fantastiskt, allt asså. Till och med att vänta sittandes på asfallt i 7h. Skrek halsen av mej och hade lite allsång (alla låtar hah) och asdfghjkl. Minnet på mobilen blev snabbt fullt även fast jag bara hade filmer från när han sjöng och två bilder på mej och Justin 3. Det var btw väldigt kul när alla trode han va Justin och jag typ skrek när jag såg han. Asså han var grymt lik han från sidan eller aa, när man inte såg han så nära. Han hade ju blå ögon och hans käke var en aning bredare. Han var snygg. Sprang runt typ massa killar i vår ålder där och det sjuka var att alla var snygga..?
 
Kollade runt lite i shopperna (3 st likadana duh), överpriser.se. Asså en tröjja med Justin på kostade 250 danska..?! Heeelt sjukt men köpte ett armband för 50 danska bara för att ha nått därifrån. Konsären var helt sjuk grym fast vi stod ganska långt upp, men vi såg endå bra. Man blev helt avundsjuk när man kollade ner på de som hade GC... Jaja, det var asdfghjkl kul att se han och nästa gång satsar vi på GC eller Vip biljetter x)
 
Varken mitt eller Sharons movie maker funkar så blir nog inga videos men kan nog fixa Gif's så aa ^^. 
Jag och Justin 3 och två print screens på Justin ♥ Ungefär så såg vi han =)
Gillade alla hans låtar han sjöng igår (ofc) men speciellt tyckte jag om Out of town girl och Beauty and a beat +_+
 
Nu när man lyssna på låtarna (audio) så är det helt asdfghjkl och bara JAG HAR HÖRT DENNA LÅTEN LIVE GAAAHHH.
 











Kom ihåg mig?