Flashback

¦
Hittade en bild på fb om påminde mig om detta haha..
 
Tror det var i slutet av sjuan detta hände. Gabbi var inte på lektionen (skolkade?) haha nej iaf så hade vi vikarie och jag satt själv längs fram i klassrummet för att jag är sånt riktigt badass som måste sitta själv - nej inte riktigt - och eftersom vi hade vikarie så var vi alla halft seriösa just den lektionen.
Jag hade min rosa hoodie som har sånna två band från luvan som alla andra koftor också har, ni vet? så hade jag en ring på mitt finger som satt ganska tajt fast. Av totalt tristess börjar jag trä det här snöret in mellan ringen oh fingret då det var ganska enkelt eftersom slutet av snöret har sån metalgrejs på kanten och när jag har gjort det några gånger så helt plötsligt får jag inte ut den igen. 
I typ panik sitter jag där framme och försöker trä ut den vänder mig om till kompien bakom och ber om hjälp, föröker hålla in skratt, testar igen och hoppar till när läraren som håller på och snackar kommer fram till min bänk och bah "Ursäkta men vad gör ni?" och jag typ vänder mig om och tittar upp på honom och bah "jag har fastnat.." och typ knycklar ihop mig själv för att kunna visa (sitter ju fast) och typ hela klassen börjar asgarva och jag blir helt röd i ansinktet och typ ler mot vikrien och han bara "Ja men.. be henne hjälpa dig då" och vänder sig mot tjejen bakom som försökt hjälpa mig innan och så skrattade vi åt det hela lektionen haha x')
 











Kom ihåg mig?