GÄSTBLOGGNING - LINN

¦ Surprise

Hej! Linn heter jag och bloggar vanligtvis på lambada.devote.se, men nu har jag då fått chansen att gästblogga här så jag ska göra mitt bästa för att få till något bra.

Jag är ännu en hästgalen tjej på 14år som går och rider på MCR (malmöscivilaryttareförening). Jag spenderar den mesta av min tid i stallet men om jag inte är där träffar jag kompisar, sitter vid datan, lyssnar på musik och i värsta fall pluggar (haha).

På MCR har jag också en sköthäst 6 dagar i veckan vid namnet Lambada, också kallad Lambi. Hon är en svetfux född 2006 (sto) runt 155-160cm. Hon är en glad, nyfiken och lite busig häst. Henne rider jag så ofta jag bara kan, tävlar lite då och då och sköter massor. Jag älskar henne något otroligt och hoppas någon dag att hon kan bli min. Jag har skött henne i lite mer än ett 1år (exakt 417 dagar idag). I hoppningen är hon inte alltid helt pålitlig då hon kan bocka lite då och då, ramlat av henne två gånger hitintills men hoppas att kunna hålla mig kvar nästa gång, haha! Men jag tycker hon är väldigt rolig att hoppa med och det finns inget som kan ändra på det. Hon är väldigt mysig och rolig att rida ut på & ha dressyr med. Man får dock vara på sin vakt då hon kan få för sig att saker och ting är väldigt läskiga men jag älskar att rida henne.

På min blogg får ni ta del av våran vardag tillsamans, tävlingar, träningar, tips, alla mina hästsaker, outfits och en massa mer. Jag gillar även att fotografera, främst hästar. Så det kommer ofta upp massvis med nya bilder på Lambada. Dom bilderna tar jag med min systemkamera Canon EOS digital 500D.

Om ni tycker detta verkar intressant så får ni gärna klicka er in på min blogg lambada.devote.se så gör ni mig väldigt glad. Ni får ha det super & besök gärna min blogg nudå! (:












Kom ihåg mig?