Mer eller mindre deprimerande ha ha..

¦
Kollade livestreamen från premiären idag för deras film i London så kollade röda mattan. Sen kollade jag en bit in på när de tog bilder med fans och skrev autografer... Ingen förstår hur mycket jag hade gett för en bild med nån av dem.
 
Iaf så längtar jag själv efter premiären här i Malmö/Sverige då (om vi får biljetter) jag, Sharon, Ester och Alexandra som vi var med på konsären ska gå på! Isf blir det nästa onsdag hihi. Sen ska jag få deras perfym som släpps i början av September! Sen får vi väll se om de kommer bjuda på nått nytt ihih. WWA touren tror jag ska komma till Sverige men den ska ju vara i stora arenor så även fast jag vill gå kommer den inte vara alls lika rolig som årets då det känndes så speciellt när man var i en litet arena... Men ja vill ju se dem lixom. Och sen ska de ju släppa album till vintern.
Bilderna är inte så bra för de är ju ca 30 minuter sen de togs så det är svårt att hitta bra kvalite bilder, men sååååååååå snyggaaa åh
 











Kom ihåg mig?