Blogging ala Gabbi

¦ Vardag
Var hos Clara och snackade häst i typ 3h. Haha, en ligger i sängen den andra snurrar i datastolen sen så börjas det... Allt från hur hovar ska verkas, outfits, freejum-stigbyglar, jämför foder, Ponny SM (stilbedömning med höhö) till hur många gram täcken ens ponny ska ha vilken årstid. Jaa, söker upp nått enstaka på nätet sen bara snackar vi.
 
Iaf imorgon så är det skola från 8-4.. drygaste dagen.... Ja, sen åker jag till stallet. Om jag pallar rida ut gör jag väll de med Ester annrs har jag planer på att jobba lite md lydnad och tillit i ridhuset. Känner att de behövs lite haha.... Men får se imorgon vad jag/vi känner för! Clara ska osså komma imorgon till ÖG och Ester ofc haha men ni fattar x)
På torsdag så ska jag troligtvis skugga Clara så hoppas jag kan byta stalldag med Sharon haha x)


Adelina    •  

Vad exakt menar ni med att "skugga Clara...? " :)♥

Svar: Man följer med en gymnasieelev under en dag och får se hur de har det få gymnasiet om man vill börja där :) <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?