Busiga hjärtis

¦ Surprise , Vardag
Aa, bussen var försenad så kom ganska sent till stallet.

Ja, själv "ridpasset" bestod av att vi släppte Bella och Soppan först så de fil springa av sej. Sen så red vi lite i alla gångarter barbacka i grimma och grimskaft. Gick sådär. Imed att jag red så past oseriös så sket jag i hur hon gick bara hon stannade och lyssnade på mej men formen och allt va dessamma. Sen så övade vi att backa genom ett L av bommar (ni vet säker vad jag menar) och hon tappar sååååå lätt konsentrationen så hon gick på bommarna nästan jämt. Ärter flera försök fick jag henne att lyssna på mej iaf.... Sen så hade jag henne löst och övade på inkallning. Hon kunde följa efter mig och stanna när jag stannade men efter nån minut tröttnade hon B gav sig iväg. Då började hon trava runt och sket helt i mej och det tyckte jag inte var ok. Så kallade på henne och tillslut så kom hon ju till mej. Då fick hon ju såklart beröm och sen så började vi om igen. Blev hon uttråkad lämnade hon mig igen och lekte runt. Jag jagar aldrig henne utan står i mitten och kallar och så får hon själv bestämma när hon ska komma. Tillslut så klarade vi av att hålla på ett längre tag så då nöjde jag mej och så fick hon slicksten! Sen så borstade jag om henne och gonattpussade henne :* 
Det var trots allt ett tag sen vi övade såhär från marken så tyckte endå hon skötte sig ok men såklar blev jag irriterad när hon med jämna mellanrum gick iväg från mej x)











Kom ihåg mig?