Mitt 2013

¦ Sharon , Vardag , Åsikter
Orkar skriva en roman om 2013, det är ju faktiskt 365 dagar att minnas och jag har dokumenterat 365 av dem här så kan ni ju lika gärna läsa ignom bloggen hah. Tänkte iaf ta ut några höjdpunkter som gjorde att jag tog mig genom 2013 utan att tappa hopp på vägen.
 
1: TVD. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, men det går inte en dag utan att jag gör något som inte rör TVD. Det behöver inte vara att jag kollar någon ep, utan att bara se på bilder eller gfs eller något. Det gör att jag längtar till att komma hem efter skolan, efter stallet, på helger och på lov.
 
2: Soppan. Usch när hon kom var hon så tråkig och likadan som de andra ponnyerna vi haft men sedan tog vi henne på foder och hon blev.. annorlunda. Det är när man nu, idag tittar tillbaka på hur vi såg ut som man känner att allt jobb vi har lagt ner på henne faktiskt har lönat sig. Halva delen av mitt hjärta fylls upp av minnen med dig.
 
3: Justins konsert. Alltså var ska man börja? En dröm jag har haft sedan 2011 och nu två år senare stod jag där med några av mina bästa vänner och tittade genom vattniga ögon på min största idol. Dånet i öronen, skriket, glädjen, känslor som strömmar genom dig gång på gång i två timmar, inget är bätte.
 
4: One Directions konsert. Precis som Justins var den underbar. Helt perfekt. 10-20 meter från 5 killar med hjärtan av guld. Deras röst i öronen. Inte genom härlurar, genom verklighet. Kroppen var uttorkad av alla tårar som konstant droppade ner. Ett stort minne för resten av livet.
 
Tänk att fyra saker kan ändra ens liv så extremt. Hela mitt liv har påverkats av detta. Aldrig kommer jag kunna ändra på det. Aldrig vill jag ändra på det. Aldrig. 
 
 











Kom ihåg mig?