Sova uuut

¦ Vardag
Haha ganska roligt, igår hade vi 147 unika och redan idag har vi 77 unika :o TAAACK!
 
Iaf så sov jag enda till halv elva idag. Haha, jag som brukar gå upp med tuppen x) Sharon sitter och fixar med bloggen, så det kommer bli en fett snygg, ny och fräsh design! Om Sharon har lust (som jag har) kan vi göra en vlogg haha för det är så sjukt kul x) Vi ska ju endå inte till stallet så kan göra nått för boggen ju. Ska försöka blogga bra idag då vi fått massa nya besökare :')
 
Annars trort jag att jag kommer kolla SPN lite mer idag. Är på mitten av säsong 8 nu ju. Sen kommer jag nog läsa lite i min bok av John Green, sjukt bra till de få som faktistinte har läst den haha x) Den har ju filmatiserats så den ska jag även se på bio hihi.
Älskade pärtis :')


Neaaa    •  

Ni är värd varenda läsare ni får!
Finaste Soppis vad fin hon blivit :')

Svar: aww, bästa neeis <3 taack bästa :')
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?