Vlog - Hästarna i stallet

¦ Videor
 
 


Clara    •  

Brunblack idiots...... :*** Hihihihihihihihi älskar er ändå.. <3

MBS    •  

Hej! Jag har skapat ett projekt på tumblr för alla beliebers som har en "story" om hur Justin har hjälpt dem, räddat dem eller hur det blev så att de blev just beliebers och nu behöver jag DIN hjälp för att få det här projektet att lyckas. Jag skulle verkligen verkligen älska om du skulle kunna dela detta vidare på twitter, instagram eller facebook för jag tror att om många får veta om det här projektet så kan det bli riktigt bra! Om du bestämmer dig för att hjälpa dig så sänder jag dig nu tusen tack, detta betyder mycket!

http://projectmbs.tumblr.com

Anonym    •  

Är inte Fanta(?) kvar?
Kan ni inte göra en sån 20(eller fler/mindre) saker om mig :)

Svar: Nej Clara har henne på Böke.Det hade vi säkert kunna =)
Sharon Eden America Hajny

Aida    •  

Gör typ olika challenges eller nått. Eller gör den där "what is it" (whut the fuck heter det?) där man inte ska titta och så ska den andra personen typ sätta saker i den "blinda" personens händer.

Btw, satt och dog av flabb. Orkar inte med er XD

Svar: Hahaah jaa det kan vi göra ahaha :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?