Well well

¦ Vardag
Vaknade halv elva och skulle egentligen ta bussen halv tolv men isåg redan att vi inte skulle hinna.
 
Iaf så har jag städat mitt rum och packat lite till ög. Aa, får se vad vi hittar på med Soppan men tror att vi kommer dressyra och tänka på vad Sarah sa igår. iPaden följer med och kameran med så kommer filma/fota så i början på nya åre blir det ny film med =) Till slut önskar jag er alla ett gott nytt år!


emely    •  

Jätte fin bild! :)

sv: haha kan inte förklara men detta är för 1 år ^^ sen får ni ändra länkarna och så och kanske ändra om utseendet om ni vill :) Tror att det bara är att klista in i era kodmallar och sen klistra in h5 i stilmallen :) haha men förhandsvisa innan ni sparar så att inget går helt snett! och utseendet på själva texten finns att ändra i stilmallen såklart x)

Kodmall:
Arkiv


-2013-
januari |
februari

mars |
april |
maj |
juni

Juli |
augusti |

september
oktober |
november

december








Stilmall:
h5 {
font-family: century gothic, gill sans light;
font-size: 13px;
font-weight: normal;
color: #000000;
margin: 0px 15px;
padding: 0px;
width: 170px;
}


emely    •  

oj vänta behövde ni för kategorierna eller arkiv? x) skickade koderna för arkiv men det har ni ju redan :)

Svar: Ja jag fixade det men tack endå!! :)
Sharon Eden America Hajny

Annika    •  

Härlig bild!










Kom ihåg mig?