Detta visste ni kanske inte om..

¦
Mej :D Älskar och skriva sånna här inlägg så ni får ett hihi c:
Detta visste ni inte om mej...
 
- Jag tycker väääldigt många storbloggar är tråkiga och följer endast en..? ( Ponnysanning )
 
- Jag hatar när folk klagar över att de har ont om de t.ex slagit i sej..?
 
- Första gången jag red i snö var förra året i december..? ( och jag ska ha ridigt i 5 år.. )
 
- Jag tänker väääldigt mycket mer än jag någonsin säger..?
 
- Jag hade förmodligen dött utan min iPhone..?
 
- Jag är vädigt lättskrämd hehe..?
 
- Jag gråter väldigt lätt vid alla sorters filmer t.ex idag när jag började gråta till intro secenen till Lejon Kungen..?
 
- Jag ( tycker själv ) är fruktansvärt osocial av mej..?
 
- Ääällsskkaaar att redigera bilder i PS..?
 
- Jag älskar Gif's..?
 
Och nu kommer jag inte på fler xd
 
/Gabbi
 
 











Kom ihåg mig?