Hagbilder och Ellis

¦
Hade osså lust att fotta så fottade lite enkla bilder på ponnysarna i hagen^^ På bilderna ser ni då Spirit, Holthousen Eldamir, Gulla, ( bakrunden Fiona ) och Gaia som står i boxen^^
Sen så red jag också ponny-pluttan "barbacka" ( med täcke ) och det gick faktikt super! Clara tog fram två travbommar som vi travade över två gånger och hoppade över en gång x) Hon är lite speciell ibland och hoppar över två bommar ♥
Krullkrullkrull-ponny... Men men, hon var lite stark i vänstern och pigg emelanåt men hon var ändå väldigt duktig och jag är mer än nöjd över henne idag :') ♥
Just ja! I julklapp fick vi ju två koppar var med bilder på nån ponny vi ville ha på, jag har då på Njord och Dixie^^ De är våra koppar i sadelkammeren som vi fixade liite idag med.
Just nu sitter jag och Sharon planerar vad vi ska köpa in på fredag då vi ska till Hööks och Horze och shoppa lite nytt med Claris och Esterrr mihihi^^
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?