Horze

¦
Horze har ju fått in en hel det vår nyheter^^ Vissa saker = blää och andra = vill.ha. Sååå lite hiss/diss eller vad jag ska kalla det på Horze nyheterna!
Såå vi kan börja med tre saker jag hissar från Horze nya vårkollektion ▼
Dessa färgerna faller mej verkligen i smaken dock tycker jag det verkar pass bäst på ljusa hästar och har svårt att tänka mej täcket på en t.ex brun '-'
Horze 499:-
( Råkade bli i brunt ) Gillar att de är större stenar annars som alla andra pannband väll...
Horze 729:-
Röda och svarta ridbyxor *-* Supersnygga.
Horze 789:- ( :o )
Och nu tre saker jag gillade mindre ▼
Barn.Chaps. Gräsligt fula.
Horze 249:-
..........................
Horze 729:-
Jag antar att de är bra i nån väg men de ser då ut som en riddarutrustning hehe...
Horze 499:-
 
Iaf, Horze saker har aldrig riktigt fallit mej i smaken och jag är inte så sugen på att köpa nått av den nya kollektionen precis men men^^
 
/Gabbi


Elina    •  

asså wtf är det sista? x) ser ju löjligt ut xd

Svar: Ehm jag vet x)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?