On tha buss with Clara & Ester

¦

Då blogg.se appen inte var sammarbetsvillig igår kväll (*suck*)  kommer inlägget upp nu istället :))

Ester: Om ni fick välja en film ni skulle vilja vara med i, vilken skulle det vara?
Clara: The Walking Dead, helt klart
Jag: Kan jag få välja två?
Ester: Okej dåå
Jag: Titanic
Clara & Ester: -.-
Jag: Alltså inte för att DiCaprio är med utan mer för upplevelsen, ni vet
Clara & Ester: -.-
Jag: Men okej då, isåfall Basketball Diaries
Ester: Inga filmer med DiCaprio då -.-
Jag: Never Say Never
Ester: Meeen ge dig då :o
Jag:Djungelboken
Ester & Clara: ...
Jag: Jag kungen är över alla här under trädens gröna höjd.. :))
Jag & Ester: ...Jag har nått opp till högsta topp men ennu är jag ej nöjd, jag vill va en man en männska och kunna allt du kan, jag vill inte länger apa mig jag vill bara va en man oh woopido jag vil ju va som du... :DD
Clara: Are you on crack? :o
Jag & Ester: Hell no

/Sharon












Kom ihåg mig?