Skitpass

¦
Det gick inge bra alls idag.
Började med att jag var tvungen att rida i dressyrsadeln och vi typ trivs inte ihop..
Sen så var hon helt okonsentrerad, stark, stel och dummade sig onödigt mycket.
Hon ville inget alls som jag ville utan skulle trippa runt med huvet mellan molnen. Jag kan ju få ett riktigt häftigt temperament när hon inte lyssnar och inte gör som jag vill ( det kan Clara och Ester intyga heh )skrittade av tokponnyn istället för att tjafsa och trottas henne då det ändå slutar med att hon vinner till viss del. Bestämde mej därefter att hon iaf ska få springa av sig i ridhuset då hon ska vila imorgon och passade även på att köra lite ledarskaps övningar som för den delen gick super! Arkivbild.
 
Imorgon ska vi till MCR för att kolla på den nya tjejen här ute hos oss när hon ska hoppa! Kul kul, har typ inte vart på MCR på århundrade.. Ponnysrkuttan vilar imorgon då^^
 
/Gabbi
 











Kom ihåg mig?