Stallet today

¦
Har precis kommit hem från stallet och ridigt ponnyn. Satte på snodd idag då jag ville ha henne på det igen men det spelar väll inge stor roll om hon endå åker i helgen. Väldigt duktig var hon iaf och jag var nöjd efter de korta passet. Jobbade henne i 20 minuter i skritt och trav på en ått-volt sen så pausade vi då jag blir sjukt anfådd när jag rider och är sjuk samtidigt... Efter pausen så blev det lite ått-volt igen + galopp och lite skänkelvikningar. Allt känndes bra efter passet. Hoppas att de blir bra när hon åker, de måste bli bra, för henne.
You only know you love her when you let her go
 
Bilder från idag. Vet inte hur uppdateringen från min sida kommer se ut denna veckan då jag tycker det är hemskt jobbig när jag vet att hon åker men jag endå måste ta mej ut till henne och rida när jag inte har den minsta lust.
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?